Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Våran trädgård

Då kommer lite bilder från vår trädgård.


Tulpaner & Allium
Som jag satte i höstas. Tulpanerna har blommat länge nu, och alliumen är precis på väg att slå ut. Nedanför sitter Lavendel som tar över blomningen senare i sommar.





Filippas nya sandlåda.
Bänken har jag gjort av betongkrukor från Village och svartlaserade brädor.
Spalje´n och grinden är äntligen vit-målade. I fönstret speglas den nya spaljen som Niklas gjorde bakom Magnolia-buskarna.
Tub-tråget funkar bra som leksaksförvaring, och den svarta urnan har jag köpt på Rusta. Den är faktiskt i plast. På spaljen hänger en blomlåda med smultronplantor. Lagom höjd för barnen att plocka sen.




Platsbyggd bänk i landet med nya kuddar.
Våra syren-träd blommar fint i rosa & vitt nu.




Uteplatsen
Trädäcket som vi byggde förra året, med det nya staketet mellan vår tomt & grannens. Niklas har gjort ett superjobb!
Spaljen från Village sitter uppe nu.




Den är inte stor, vår baksida.
Men vi är ganska nöjda ändå.
Det svarta bordet kommer från Ikea, fast jag har svart-laserat det. Solstolarna heter Pasta och kan köpas genom oss.




"SPACE"
Heter plast-stolen, kan köpas genom oss.
Vårt gräs i krukorna börjar ta sig fint iår med. Stövlarna hade jag inte klarat mig utan...



Inköpsställen; Edsbyninredingar.se     eller kontakta mig.
Foton; Privata.


Kommentarer
Postat av: pappsen

du får lägga ut lite bilder på våran trädgård oxå ättersômm Mammsen inte velle va mä i Markblat

2010-05-31 @ 21:15:16
Postat av: Martina

De hade jag faktiskt tänkt göra me!

Nackdelen är ju att jag får min egan trädgård att va helt kass i jämförelse med eran..

2010-05-31 @ 21:22:10
URL: http://martinaskaos.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oooooh så fint det blev!!!

2010-06-01 @ 16:33:19
URL: http://hannaedarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0