Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Sökes; stulen kompis

Jahajaaa. Som att hon inte har egna kompisar i överflöd. Hon snor mina nya med. De var inte lång stund med Nina jag fick innan dottern kidnappade henne till rummet för att leka. Synd att säga att Filippa är blyg..
Sen kröp hon upp i Ninas knä, och nu ligger de däruppe för sagostund innan lilltjejjen ska sova. Jaha.

Men de är väldigt roligt att mina vänner blir så godkända av Filippa. Såklart inte förvånande. Jag har ju underbara vänner.


Kommentarer
Postat av: Nina

Hittade din blogg. Blir glad för allt fint du skrivit om mig! jag är glad att vi är vänner- och härligt att få en bonusvän som filippa på köpet! Du är cool och en bra människa! du är jag till piffad, läskdrucken och hoppas på att inte somna när prinsen ska komma! kram kram till er!

2010-05-21 @ 20:52:37
Postat av: Martina

Va kul!! De är inte svårt att skriva fina saker om dig:-) Trots att du torterar mig! Haha

Hoppas verkligen inte att du somnade!! ;-)

Kram kram

2010-05-21 @ 21:49:28
URL: http://martinaskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0