Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Fredagen

Igår var en mindre bra dag, så dödens trött. Sådana dagar kommer ju med jämna mellanrum, så de är egentligen bara att bita ihop. Humöret är inte på topp de dagarna heller.

Men, jag fick akupunktur iaf:-) Igår gjorde de ONT! Satan i gatan. Nina stack väl väldigt rätt, eller så var jag helt enkelt känslig igår. Nu har hon ju ökat antal nålar, igår fick jag 10st. 7 i rygg/rumpa, 2 i foten o en hemsk i handen. Detta har verkligen hjälpt mot foglossningarna och det onda i rumpan. Sen är de väldans trevligt att få träffa Nina såklart den stunden, och även om hon säger att hon inte gillar att tortera mig så tror jag henne inte en sekund!

Sen hade vi strul hela kvällen hur vi skulle få ihopa helgerna med allt vi behöver. Vissa saker går ju lixom inte att göra när Filippa är med. Ex; det är rätt farligt att ha henne på vinden när de är taklucka. Ramlar hon ner så.. Usch o fy. Och vinden ska röjas! Så de ser ut! Och vi behöver hitta babysakerna. Pronto. ASAP. Innan jag inte längre kommer upp genom luckan alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0