Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

"De ä så ooooorättvist!!!!"

"De är så orättvist!!"
Filippa ligger gråtandes på sitt rum igårkväll. Hon gråter hjärtskärande, stackars liten tjej. Kl är nästan nio.
Hennes gråt går rätt in i hjärtat på mig, och när jag inser varför hon gråter skäms jag rejält! Hon åt vid halv fem, sen åkte hon med Niklas på träningen. När hon kom hem var Emelie här, o de läste saga ( efter att hon fick böna o be en stund.. ) sen gick Niklas upp o natta henne. Filippa alltså, inte Emelie. Henne behöver man inte natta, hon somnar väldigt lätt själv..
Niklas var hungrig, så jag fixade lite Pytt i panna..

När vi sätter oss med maten hör vi skriken. Vi ropar o frågar va de är? "De är ju sååååå orättvist!! Jag är med hungrig... " Klart de luktar mat ändå till henne. Jag frågade Niklas, hon har inte ätit va? Nä.. Men lilla gumman, innan hon hörde att hon fick komma ner o äta. Niklas fick gå upp o hämta henne, o hon grät så hon skakade. Fruktansvärt dåligt av oss! Hon åt en stor portion o sen raka vägen upp o somnade. Vi svälter vårt barn:-(

Får hoppas hon inte är allt för arg på oss idag, ska göra ngt gott till henne till kvällsmat!

Kommentarer
Postat av: Nina

blodpudding???

2010-05-25 @ 20:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0