Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Äntligen

Idag bär de iväg till frissan. Håret är långt, slitet o bedrövligt. De enda man kan säga är att graviditet gör underverk med håret! Det blir så mycket tjockare! Men tji får man sen... När jag hade fått Filippa kunde nästan jag tävla mot Skallepär.
Luggen kröp 1.5cm upp på hjässan. Stora bollar hår låg på kudden när jag vaknade. Jag såg ut som en nyvärpt kyckling- kalufsen bestod av små fjun.. Och fyra år senare hade de precis kommit ikapp.. Dags igen. Talade med frisören om detta, och det är tydligen vanligt att man tappar mycket hår när man ammar. O jag ska amma två.. Peruk någon?

Men strunt i det nu- jag skall njuta av mitt "tjocka" hår fram tills dess:-) Får göra som Filippa sen- kapa av det helt enkelt!

Dessutom idag så ska jag med Lillan ( byta namn till Storan nu?? ) på 4-års kontroll. Försökte förklara för henne vad de var. Jag hann knappt börja innan hon hade svaren själv.
"Jaha. Hon ska veta vad jag kan? Då får jag väl visa det. Kan hoppa, rita, räkna, äta. Sen får jag nog lura henne med, låtsas att jag inget kan:-) Så får hon väl kolla om jag hör med? "
Haha

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men hallå, lägg upp en bild på dig nu när du är nyklippt! Vill ju se hur granner du är :-)

2010-05-03 @ 18:15:14
URL: http://hannaedarp.blogg.se/
Postat av: Martina

NADA skillnad på frillan, bara kortare.. så svullu i ansiktet, så det vill jag inte föreviga...

2010-05-04 @ 08:22:30
URL: http://martinaskaos.blogg.se/
Postat av: Hanna

Då är det helt enkelt så att du får ta din söta lilla rumpa och komma ner och hälsa på mig en dag! You know me, I have FLEX :-)

2010-05-04 @ 16:17:56
URL: http://hannaedarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0