Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Å regnet de bara öser ner...

Fast inte stoppar det Sambon från att vara ute! På med regnställ, se ut som ett grönt monster o ner med spaden i jorden. Några timmar senare är de halvdöda buskarna ett minne blott- jord är påfylld och det är markerat för den nya spaljen. Sen att de gick åt lite tulpaner o annat grönt på vägen- sånt får jag ta. Tur att han övertalade mig att vi faktiskt skulle gräva upp buskarna o börja om med nya istället för att försöka få iordning på det som var.

Det som kommer planteras är Hägg, Fläder, Skogstry och förstås våra nya Magnolior. Blir spännanad att se om de blir bra. Skönt ändå med växter- de går ju att flytta om de inte passar.

Agnes är här idag o leker med Filippa, det är två fnittriga fröknar som går bärsärkagång på ovanvåningen. De har så roligt- och ibland hör man roliga kommentarer. Typ Filippa; "De blir skitbra dehär... " Hm. Undra vems utrryck de är??

Sen i em ska jag o Filippa hälsa på Emma, de ska bli skoj. Niklas ska på fotboll. När jag sa att jag skulle till Emma undra han vart jag skulle göra av Filippa. Men hallo- vart skulle han göra av henne när han skulle på fotboll då? Snacka om att bli tagen för givet.. Sen hade jag tänkt att ha med henne såklart till Emma, men ändå- det är märkligt de där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0